مشاوره در کانادا

روانشناس فارسی زبان در ونکور

روانشناس فارسی زبان در ونکور

روانشناس فارسی زبان در ونکور به شما کمک می کند تا راحت تر با یک روانشناس در کانادا ارتباز برقرار کنید. محمد خرسندی روانشناس بالینی است.

خرسندی دارای کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی و در مقطع دکتری روانشناسی به شما در حوزه های چون مشاوره فردی، زوج درمانی در کنار شماست.

یکی از مشکلات ساگاری فرد با محیط جدیدی است که به آن مهاجرت کرده است که باعث شکل گیری اختلال سازگاری در فرد می شود که شبیه افسردگی است.

هر تغییری در زندگی همچون ترک کردن مدرسه، مشکلات کاری، مهاجرت و حتی بیماری می تواند باعث ایجاد استرس شود. ولی بعد از مدتی خود را تطبیق می دهید.

اما اگر این موضوع طولانی شد و اگر همچنان احساس خود تخریبی و یا استرس در مقابل چنین تغییراتی وجود داشته باشد، ممکن است شما به اختلال سازگاری مبتلا باشید.

یونگ ونکور

محمد خرسندی روانشناس و عضو انجمن یونگ ونکور در درمان این اختلال به شما کمک می کند. و روانشناس در ونکور با تجربه ی طولانی مدت است.

اختلال سازگاری زمانی رخ می‌دهند که فرد در کنار آمدن و مواجهه با حوادث استرس‌زای زندگی دچار مشکل می‌­شود. یکی از شیوه های درمانی سفر قهرمانی است.

سفر قهرمانی باعث می شود تا شما بر عامل استرس زا غلبه کنید. همه­ افراد با استرس مواجه می‌شوند اما برخی در تعامل با عوامل استرس‌زا دچار مشکل می‌شوند.

دم توانایی در سازگاری با حوادث استرس‌زا می‌تواند یک یا چند علامت حاد فیزیولوژیک یا حتی علائم جسمی را به دنبال داشته باشد. پس آن را جدی بگیرید.

این اختلال روال عادی زندگی شما را بهم می ریزد و ممکن است باعث ایجاد حس ناراحتی و شکست در شما گردد. مهاجرت بزرپترین تصمیم زندگی شماست.

این اختلال باعث می شود که در واقع شما در برابر تغییرات زندگی نمی‌توانید سازگار باشید و این موضوع می‌تواند نتایج بسیار بد و جدی به همراه داشته باشد.

دکتر محمد خرسندی روانشناس بالینی

به این مقاله امتیاز بدهید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *