مشاوره در کانادا, مقالات

زوج درمانی در ونکوور

زوج درمانی در ونکوور

در این دوران که ازدواج ها و شراکت ها آسیب پذیر است، بسیاری از زوج ها به دنبال کمک برای روابط خود هستند. برای همین زوج درمانی در ونکوور اهمیت دارد.

چرا که مهاجرت خود سختی های خاص خود را دارد برای همین مشاوره با فردی هم زبان و آشنا به مشکلات ناشی از مهاجرت برای زوجین از اهمیت مهمی برخوردار است.

محمد خرسندی روانشناس بالینی و عضو انجمن روانشناسی آمریکا به شیوه روانکاوی یونگی به بررسی و حل مشکلات شما به صورت ریشه ی می پردازد.

در همه روابط تعارض و عواطف منفی وجود دارد اما مساله این است که اجازه ندهیم این مشکلات روی روابط بین فردی اثر منفی برجای بگذارد و باعث تخریب رابطه شود.

روانشناس زوج درمانی در ونکوور با هدف یکپارچه سازی و تنظیم هیجان، ابراز روشن احساسات و تایید متقابل در یک طرح جامع به منظور بهبود روابط شماست.

زوج درمانی کمک می کند مشکلات مربوط به استرس‌های بیرونی، رابطه جنسی و احساس قطع رابطه را حل و فصل نماید.

  • داشتن یک میانجی شخص ثالث مثل روانشناس برای کمک به تسهیل گفتگوهای سازنده در زوج درمانی از جایگاه بالایی برخودار است.
  • زوج درمانی اهمیت خاص درمانی قابل توجهی نسبت به نزاع همسرانی دارد که ناراحتی حاصل از دلخوری های زیادی را تجربه می کنند و در عین حال امید زیادی به بهتر شدن رابطه خود دارند.
  • مهم ترین و اصلی‌ترین هدف این رویکرد، افزایش احترام، درک، صمیمیت و محبت بین زوج ها است.
  • برای دریافت خدمات زوج درمانی با شماره 09129375785 در ایمو، واتساپ و یا تلگرام دکتر محمد خرسندی روانشناس می توانید تماس بگیرید.

 

به این مقاله امتیاز بدهید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *