مشاوره در کانادا

مشاوره بین فردی در ونکور

مشاوره بین فردی در ونکور

مشاوره بین فردی در ونکور به شما کمک می کند تا مشکلاتی را که با همسر یا دوست خود دارید را کاهش بدهید تا از زندگی راحت تر و لذت بخشی برخوردار شوید.

بنابراین مشاوره روابط بین فردی می تواند نه تنها به شادابی و نشاط روابط بین فردی کمک کند بلکه آثار آن می تواند جامعه را نیز در بر بگیرد.

کمک از کسی که تجربه لازم را داشته باشد باعث می شود تا شما سریع تر به هدف خود دست پیدا کنید. محمد خرسندی روانشناس و عضو انجمن روانشناسی اروپاست.

محمد خرسندی با متد یونگ ابتدا به تجزیه و تحلیل فرافکنی در روابط شما می پردازد و از این طریق ریشه مشکلات شما در روابطتان را پیدا می کند.

مکانیزم دفاعی

فرافکنی نوعی مکانیزم دفاعی است که فرد به جای پذیرش و کنترل احساسات و عواطف نامطلوب خود، آنها را نسبت به فرد دیگری انعکاس می‌دهد.

فرافکنی اساس شکل گیری رابطه محسوب می شود و زمانی که ما چیزی را که در خود دوست داریم در دیگری پیدا می کنیم وارد رابطه می شویم.

پس در واقع فرافکنی چیزی است که در خودمان وجود دارد اما در دیگری جستجو می کنیم و وقتی وارد رابطه می شویم احساس می کنیم این آن چیزی نبود که می خواستیم.

و مشکلات در روابط بین فردی شروع می شود. محمد خرسندی روانشناس بالینی و عضو انجمن یونگ ونکور فرافکنی های شما را در جریان یک رابطه بررسی می کند.

بررسی فرافکنی به شما کمک می کند تا استعداد خود را از این فرافکنی پیدا کنید و با شناخت آن فرافکنی خود را در رابطه پس بگیرید.

پس گرفتن فرافکنی با شناخت از خود آغاز و با شناخت دیگری ادامه پیدا می کند تا شما وارد مرحله جدیدی از رابطه خود شوید که تنش کمتری تجربه کنید.

از او به عنوان بهترین رواشناس در ونکور یاد می کنند. دکتر محمد خرسندی عضو انجمن روانشناسی آمریکا است. زوج درمانی در ونکور دارای اهمیت بالینی است.

 

 

به این مقاله امتیاز بدهید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *