مقالات

انجمن روانشناسی آمریکا

انجمن روانشناسی آمریکا
انجمن روانشناسی آمریکا

انجمن روانشناسی آمریکا با نام اختصاری APA با بیش از 146000 محقق، مربی، پزشک، مشاور و دانشجو به عنوان اعضای آن، سازمان علمی و حرفه ای پیشرو در ایالات متحده است که نماینده روانشناسی است.

APA میدان ما را برای ایفای نقش پیشرو در رسیدگی به چالش های بزرگ امروز و آینده قرار می دهد. در فوریه 2019، شورای نمایندگان APA یک برنامه استراتژیک جدید را تصویب کرد که یک نقشه راه برای هدایت و اولویت‌بندی کار سازمان برای سه تا پنج سال آینده ارائه می‌کند.

فرآیند پیاده سازی تحول آفرین و جامع خواهد بود و انجمن خود را مجدداً تنظیم می کند و کار خود را در هماهنگی با اولویت های استراتژیک جدید APA/APA Services, Inc. متمرکز می کند.

این انجمن یکی از قدیمی‌ترین بنیادهای علمی روان‌شناسی جهان است که در زمینهٔ پیشرفت و گسترش دانش روان‌شناسی فعالیت چشمگیری در آمریکا و سایر نقاط جهان دارد، و  بزرگ‌ترین سازمان علمی روانشناسی در جهان است.

محمد خرسندی روانشناس یونگی یکی از اعضای این انجمن مهم است که از آخرین اطلاعات روانشناسی از طریق این انجمن استفاده می کند. و خود را به روز می کند. APA در جولای ۱۸۹۲ با پیوستن ۳۰ نفر کار خود را در دانشگاه کلارک آغاز کرد. تعداد اعضای این سازمان تا سال ۱۹۱۶ به بیش از ۳۰۰ نفر رسید.

محمد خرسندی روانشناس یونگی

 

به این مقاله امتیاز بدهید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *