برون گرا- حسی - احساسی- داوری کننده

برون گرای حسی احساسی داوری کننده

برون گرای حسی احساسی داوری کننده
برون گرای حسی احساسی داوری کننده

برون گرای حسی احساسی داوری کننده شخصیتی خونگرم ، پر حرف و وظیفه شناسی است که در جمع به راحتی با دیگران ارتباط برقرار می کند . این تیپ به راحتی با دیگران همکاری می کند .

می توان گفت آهنا اشخاصی خونگرم، معاشرتی، دوستانه و همدل بوده و می خواهند به طور واقعی و عملی به دیگران کمک کنند.
از آنجایی که برای روابط خود با دیگران اهمیت فراوان قائل هستند، برای کسب حسن شهرت تلاش می کنند و میل به راضی کردن دیگران دارند.

این افراد به توافق دیگران نیاز دارند و به راحتی آن را بدست می آورند ، و اگر تشویق شوند کارایی آنها به شدت افزایش می یابد . انها حامی عدالت هستند و برای اصول خود می جنگند .

از آنجا که این اشخاص به هماهنگی بهای فراوان می دهند، از تضاد و اختلاف دوری می جویند، حتی اگر بسیاری از مسائل، حل نشده سر جای خود باقی بمانند. این تیپ شخصیتی در مواقعی نسبت به نقطه نظرهای کسانی که به آنها توجه دارند، تأکید بیش از اندازه می ورزند.

آنها شاد هستند و سعی می کنند تا جایی که امکان داشته باشد دیگران را شاد کنند . این پیپ به راحتی به کسانی که از آنها تقاضای کمک دارند کمک و حمایت می کنند.

آنها اغلب نیازهای شخصی خود را نادیده می انگارند، زیرا می خواهند هر طور شده دیگران را راضی کنند. برای آنها پاسخ نه دادن به دیگران دشوار است. کمتر تقاضای کمک می کنند، زیرا نمی خواهند که دیگران احیاناً با احساسی ناخوشایند روبرو گردند.

به این مقاله امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *