برون گرا- شهودی- فکری- داوری کننده

برون گرای شهودی فکری داوری کننده

برون گرای شهودی فکری داوری کننده
برون گرای شهودی فکری داوری کننده

برون گرای شهودی فکری داوری کننده که از این تیپ می توان به عنوان کارآفرینان حرفه ای نام برد که توانایی راه اندازی کسب و کار خود را تحت هر شرایطی دارند.

آنها عاشق هیجان و مبارزه اند. افرادی پر انرژی، با پشتکار و مطمئن هستند. عملگرا بوده و به کار کردن علاقه زیاد دارند. این اشخاص پرشور و شوق، باهوش و اهل صحبت هستند،

در بسیاری از کارها خوب و قوی ظاهر می شوند و پیوسته برآنند که بر صلاحیت و قدرت شخصی خود بیفزایند. همواره به دنبال رشد فکری، دانشی و مهارتی خود هستند و ارزش زیادی برای افکار و باورهای خود قائل اند.

او فردی است که معتقد است همه چیز عالی و سررشته امور را در دست دارد . آنها افرادی سخت کوش و با پشتکار و عمل گرا هستند که می دانند از پس کارها بر می آیند .

این تیپ به راحتی امور را رهبری می کنند و کنترل امور را در دست دارند .  از قدرت ابتکار فراوان برخوردار بوده و خلاقیت زیادی از خود نشان می دهند. در پی جذب و پیاده سازی ایده های جدید هستند و می توانند راههای جدیدی برای انجام کارها پیدا کنند. آنان گوش به زنگ بوده تا با امکانات و احتمالات روبرو شوند. به الهامات خود بیش از هر چیز دیگری بها می دهند و می خواهند ایده های خود را به واقعیت تبدیل کنند.

پس این تیپ و استفاده از ویژگی های آن برای راه اندازی کسب و کارهای جدید مهم و با اهمیت است . توجه به جزییات در این تیپ بسیار دقیق است.

این تیپ شخصیتی از توانمندی تحلیلی فراوانی برخوردار است، می تواند مسائل مختلف را حل و فصل کند و در حل مسائل و مشکلات جدید و از میان برداشتن چالشها، از قدرت فراوان و اجرایی دقیقی برخوردار است.

به این مقاله امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *