استعداد یابی

بهترین روانشناس در سعادت آباد

کهن الگوها فرصتی برای رشد
بهترین روانشناس در سعادت آباد

بهترین روانشناس در سعادت آباد به سلامت روان شما می اندیشد و مدام در تلاش است تا بهترین خدماتی که مورد نیاز شماست ارایه بدهد. شرایطی مانند استرس، افسردگی، اضطراب، کمبود توجه، عدم شناخت خود و مشکلات رفتاری می‌توانند سلامت روان شما را به خطر بیندازند.

همچنین بهم خوردن تعادل کهن الگویی موارد ذکر شده در شما را تشدید می کند. روانشناسان و روان تحلیل گران از تکنیک‌های مختلفی برای تغییر رفتارها، احساسات، افکار یا تعاملات ناکارآمد و مشکل ساز استفاده می‌کنند.

محمد خرسندی با استفاده از تکنیک روانشناسی یونگی سعی در تشخیص عقده های روانی و پیدا کردن کهن الگوهای مرتبط سهم مهمی در بهبود شرایط روانی شما ایفا کند.

اگر در تهران زندگی می‌کنید و به دنبال روانشناس خوب در سعادت آباد هستید، باید بدانید که گـروه همراه یک مرکز مشاوره تخصصی با مجوز سازمان بهزیستی جمهوری اسلامی ایران است که با همکاری روانپزشکان و روانشناسان سرشناس کشور و به مدیریت «دکتر مریم خدابخشی» در زمینه‌های مختلف مشاوره‌ای، روانشناسی و روانپزشکی، به ارائه خدمات می‌پردازد.

محمد خرسندی سالهاست که با مرکز روانشناسی همراه همکاری دارد. او یک روانشناس یونگی است که تجربه عمیقی در فرایند خودشناسی برای شما دارد. او 10 سال است که یونگ کار می کند.

 

به این مقاله امتیاز بدهید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *