مشاوره در کانادا

بهترین روانشناس در ونکور

بهترین روانشناس در ونکور

بهترین روانشناس در ونکور به خدماتی شامل مشاوره فردی، زوج درمانی، مشاوره بین فردی، گروه درمانی، مشاوره پیش از ازدواج ارایه می کند.

دکتر محمد خرسندی روانشناس بالینی و عضو انجمن یونگ ونکور می باشد. وی همچنین دارای پروانه سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران است.

خرسندی با رویکرد روانشناسی تحلیلی به درمان اختلات اضطراب و افسردگی می پردازد. وی همچنین عضو انجمن روانشناسی اتحادیه اروپاست.

وی با تشخیص کهن الگوهای سرکوب شما استعدادهای پنهانی که از آن خبر ندارید را برایتان شناسایی می کند. و کهن الگوی غالب شما را مشخص می کند.

با شناخت کهن الگوی غالب در شما از فشار بیش از اندازه به روان چلوگیری می شود که نقش مهم و با اهمیتی در کاهش اضطراب دارد.

شما می توانید از خدمات محمد خرسندی به عنوان رواشناس در ونکور استفاده کنید. مشاوره بین فردی در ونکور همچنین دارای اهمیت است.

چرا که مهاجرت مشکلات زیادی در بین افراد به وجود می آورد که در کنار یک روانشناس با تجربه بطور حتم از پس مشکلات خود بر می آیید.

کانادا ، مقصدی جذاب و پرطرفدار برای افرادی است که تصمیم به مهاجرت می‌گیرند که قطعا به دلیل فشارهای مهاجرت مشکلات زیادی برای افراد دارد.

اما با تمام این تفاسیر از آنجایی که مهاجرت اقدامی بسیار دشوار است، فرد مهاجر با مشکلات عدیده‌ای دسته و پنجه نرم خواهد کرد تا در نهایت بتواند زندگی قابل قبولی برای خود فراهم کند.

محمد خرسندی در کنار شماست تا به راحتی از پس مشکلات خود برآیید.

به این مقاله امتیاز بدهید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *