کهن الگوها

تمرینات رشد کهن الگوها

تمرینات رشد کهن الگوها
تمرینات رشد کهن الگوها

تمرینات رشد کهن الگوها کتابی است که حاوی تمریناتی برای رشد کهن الگوها مفید است توسط محمد خرسندی روانشناس یونگی نوشته شده است.

این کتاب حاصل سالها کار محمد خرسندی بر روی کهن الگوهای شخصیت که توسط دکتر شینودا بولن شناسایی شده است. که تمرینات آن باعث رشد کهن الگوها در شما می شود.

کهن الگوهای شخصیت از پانزده کهن الگو تشکیل شده است ، کسانی که براساس کهن الگوها خودشناسی می کنند می توانند این کتاب را از قسمت فروشگاه سایت اسطوره های روان خریداری کنند.

کتاب انواع زنان و انواع مردان در ایران بارها و بارها توسط ناشرین مختلف چاپ شده است اما کتاب علرغم سادگی دارای پیچیدگی های زیادی است .

همین مساله باعث شده تا کسانی که علاقمند به این حوزه هستند دچار مشکلاتی شوند. و در استفاده از این کتاب با مشکلات زیادی در اجرایی کردن آن داشته باشند.

از همین رو افرادی غیر روانشناس اقداتم به برگزاری دوره های مختلف برای آموزش کنند که متاسفانه به دلیل عدم آشنایی به مفاهیم پایه ی روانشناسی مشکلات جدی را برای علاقمندان بوجود آورده است.

این کتاب می تواند راهنمای خوبی در کنار علاقمندان به روانشناسی کهن الگویی باشد. محمد خرسندی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با استفاده از این کتاب قدمهای درستی در خودشناسی به روش کهن الگوی بردارید.

کهن الگوها مهم ترین بخش نظریه یونگ در روانشناسی تحلیلی است. فعال سازی و شناخت کهن الگوها باعث می شود تا فرد از پتانسیل های خود استفاده کند.

کهن الگوها به ما کمک می کنند تا شناخت عمیقی از خود بدست آوریم و از سوی دیگر با تشخیص کهن الگوهای دیگران باعث می شود تا با آنها رابطه بهتری برقرار کنیم.

 

به این مقاله امتیاز بدهید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *